Sider

lørdag den 1. november 2008

Tilbage på bloggen igen...

Så er vi her igen. Så må vi se, om vi ikke kan finde ud af at bloggen lidt oftere...
Hverdagen går meget stille og roligt for tiden. Simon er tilbage på arbejdet igen efter skoleopholdet. Dette er han ganske tilfreds med. Det er lidt mere spændende at være tilbage hos kunderne end bare sidde på sin flade... Jeg har lige været i studiepraktik på Århus Universtitet, hvor jeg fulgte historiefaget. Det var spændende at prøve undervisning på universitet, men jeg er vist blevet enig med mig selv om, at jeg ikke skal læse historie. Men så er studiepraktikken ikke helt spild; er da blevet klogere på ét punkt... Ellers står weekenden bare på afslapning og Casting Crowns koncert i Århus i morgen. Det glæder vi os til...

Ingen kommentarer: