Sider

mandag den 13. april 2009

Påskeferien slut

Så er påskeferien med dens dejlige sommervejr ved at være overstået igen.
I sidste uge havde Simon jo ferie, som han brugte oppe ved mig i Herning. Det var nu meget hyggeligt at have ham boende en hel uge. Tiden brugte han bare på at slappe af og nyde sin ferie, hviket også indebar at bage til Anns og min fordel. Det er nu lækkert med hjemmebagte boller, franskbrød og kanelsnegle. Ann og jeg nød vist godt af at blive vartet en lille smule op i den uge :) Jeg fik så påskeferie lørdag kl. 12.00, da jeg var færdig med at arbejde. Søndag var vi til barnedåb i Herning, hvor Simons fætter Silas blev døbt. Det var en hyggelig dag sammen med familien og de gode udendørsfaciliteter ude på MKF. Søndag aften kørte Simon mig til Vejle, hvor jeg så var på påskelejr indtil tirsdag aften. Det var godt ligesom det plejer at være, og det er fedt at opleve, at antallet af deltagere stiger for hvert år man er med. I år blev rekorden slået med 730 tilmeldte deltagere plus en masse løst. Simon arbejdede mandag til onsdag, og onsdag aften kørte vi et smut til Tyskland for at hente proviant. Det var der vist flere, der nød godt af end os :) Torsdag gik med hygge i Aulum, hvor vi var en tur i Haunstrup Dyrepark om eftermiddagen. Det er sjovt at opleve Marcus og Olivia være så betaget af det hele, men de har nok heller ikke set sådanne dyr så mange gange før. Fredag aften kunne vi nyde aftensmad ude på vores altan. Der er aftensol ind på altanen, så det var lækkert at sidde der, når det ikke lige blæste. Lørdag gik med familiehygge her i Løsning, hvor vi alle sammen var hjemme. Det er nu rart at kunne samles alle sammen af og til. Søndag og mandag gik bare med afslapning.
Nu venter hverdagen så igen for mit vedkommende, men man kan da se en ende på det. 3½ skoleuge tilbage og så er der læseferie.




Ingen kommentarer: