Sider

onsdag den 4. august 2010

Bryllup, bryllup og bryllup

Så nærmer tiden sig brylluppet, og det kan godt mærkes. Vi glæder os rigtig meget, og det er dejligt, at det bare kommer tættere og tættere på. Men hvor er der også mange ting, der skal ordnes i forbindelse med brylluppet. Bordplan, bordkort bryllupskage, transport og så videre. For tiden er jeg ret så glad for, at jeg ikke har noget arbejde, for jeg synes, der ligger masser arbejde i at få styr på det hele til brylluppet. Men som tiden går, falder der heldigvis mere og mere på plads og gad vide, om vi ikke når at blive færdige til d. 21/8. Det håber vi hvertfald :)
Ellers så kan jeg fortælle, at jeg er kommet ind på bioanalytikeruddannelsen i Århus, som jeg havde søgt ind på. Det er rigtig dejligt at have fået en plads og vide, hvad man skal de næste 3½ år. Så håber vi bare på at kunne finde en lejlighed i Århus, selvom det ikke har givet pote endnu. Ellers må vi jo se, hvor vi kan bo alternativt, indtil vi finder en lejlighed. Jeg skal i praktik allerede i uge 39-44, så det kan måske også have lidt indvirkning på, hvor vi kommer til at bo. Nu må vi se...
I søndags nød vi en dejlig og flot aften og solnedgang ude på skærven i Løsning. Se billeder nedenunder.

Ingen kommentarer: