Sider

søndag den 22. april 2012

Sidste dag på barsel


Så er barslen slut, og i morgen starter den virkelige hverdag for os alle tre. Dagen har vi bare brugt på hygge og været en tur i svømmehallen at bade alle tre. Clara elsker at bade, så hun svømmede og plaskede og var rigtig træt, da vi så gik op af vandet.
Clara er begyndt i dagpleje i mandags. Det går rigtig godt med indkøringen, og hun hygger sig rigtig sammen med de andre børn. De skal bare ikke komme alt for tæt på hende, så er de lidt for skræmmende. For tiden er hun i dispositionsdagpleje, men hun rykker hen i sin faste dagplejeplads pr. 1/5. Oprindeligt skulle hun først det pr. 1/7, så det er rigtig dejligt, at hun kunne komme til det lidt før. Så skal vi bare have indkøringen til at passe med skole og arbejde...
Jeg begynder i skolen i morgen. Det bliver ret spændende både at starte i ny klasse og ny skole, men også hvordan det lige bliver med lektier, Clara og alt det andet. Nu må vi se. De første 14 dage er bare undervisning, jeg har haft, inden jeg gik på barsel, så det SKAL jeg ikke være med til. Det giver lige en ekstra buffer. Men jeg glæder mig også rigtig meget til at komme i gang. Det bliver godt at komme i gang med studiet. Jeg synes jo, det er spændende...

Ingen kommentarer: