Sider

onsdag den 15. juli 2015

Bachelor, sommer og arbejde

Det er aaalt for længe siden, vi har skrevet her sidst, men tiden flyver simpelthen bare afsted, og der er sket så meget her på det seneste, at vi knap når at følge med.
I juni fik vi fejret Simons og min fødselsdag. Det var to rolige dage - det er jo hårdt at blive ældre :) d. 15. juni var jeg så til min afsluttende eksamen for at forsvare bacheloren. Det gik rigtig godt, og jeg er nu bioanalytiker. Det er en skøn følelse at være færdig med studiet, når jeg nu har været 5 år undervejs. Dagen efter dimission startede jeg så på Klinisk Biokemisk Afdeling, Viborg, hvor jeg har et vikariat indtil 1/11. Region Midt og afdelingen er dog ude i en større sparerunde, så det bliver spændende at se, hvor længe jeg kan få lov at være der.
I uge 27 tog vi på Ordet & Israels sommerstævne og familieretræte. Eller det vil sige mest Simon og pigerne, da jeg kun havde fri fredag. Det er skønt at være afsted, og det er rigtig hyggeligt at være sammen med folk, man næsten kun ser den ene uge om året. Og vil var da også rigtig heldige at have det skønneste sommervejr!

Ellers er vi godt inde i en ny hverdag, der suser afsted. Med to fuldtidsjobs er der meget at se til, men pigerne hygger sig heldigvis i dagpleje og institution, så de siger ikke noget til at have nogle smålange dage. Weekenderne bruger vi så også til fuld afslapning og tid til hinanden.

Ingen kommentarer: