Sider

søndag den 16. august 2015

Sommer, sol og arbejde

Så er sommerferien ovre, og vi er godt i gang igen.
Simon og pigerne holdt ferie i uge 31. Det blev til hygge og afslapning, og så var de et par dage i Løsning. Det nød de vist alle tre :)
 
Vi var på Skovgårde Bibelcamping i uge 32. Eller det vil sige, at jeg skulle arbejde mandag-onsdag, men Simon og pigerne lå derude hele ugen. Jeg pendlede lidt frem og tilbage.
Efter Skovgårde startede Simon på skole i Viborg. Der skal han være i 10 uger. Det er en ny hverdagsrytme, men det passer ganske fint, at Simon og jeg kan følges ad hjem om eftermiddagen.
Sidste weekend var Simon og jeg til bryllup ved Simons kusine. Imens blev pigerne passet hos Bedstemor og Bedstefar. Og de hyggede sig! De havde været på dyrskue og se på dyr, og ellers bare nydt det gode vejr og haft det skønt. Vi nød at være afsted uden børn og feste en hel dag, selvom vi vist er ved at være for gamle til så lange fester :) Det var en rigtig festlig dag.
Denne weekend har også været hyggelig og festligt. Fredag aften var vi på besøg hos et par fra IM her i Bjerringbro. Vi lavede snobrød til aftensmad, skumfiduser til dessert og var en tur på legepladsen, inden pigerne blev puttet og faldt i søvn ved siden af hinanden på en stor fatboy sækkestol. De så så søde ud, når de lå der ved siden af hinanden. Lørdag var en hviledag for os alle med eftermiddagslur for alle mand, kagebagning og film i tv'et. Søndag skulle vi fejre lille fætter Asgers barnedåb. Og det havde vi bare glædet os til! Jeg havde dagvagt på arbejdet først, så jeg kom først hen på eftermiddagen, men pigerne havde elsket at være til gudstjeneste og se fætter Asger blive døbt og været med til børnekirke.
Nu venter så en ny uge. Clara ser specielt frem til, at Krudtugler (børneklubben i missionshuset) begynder igen efter en frygtelig lang ferie i hendes øjne. Det er dejligt, at hun er så glad for at være afsted til det!

Ingen kommentarer: