Sider

søndag den 25. juni 2017

Simon svend og skøn søndagstur

Tiden flyver afsted for tiden! Først på måneden bestod Simon sin svendeeksamen med to flotte 12-taller. Super sejt gået! Martha, Clara og jeg var taget op på skolen i Viborg, så vi stod klar med flag og champagne og rød sodavand, da han kom ud fra eksamenen. Det var dejligt at fejre ham og det flotte resultat, og pigerne syntes, det var hyggeligt at se fars skole. Om aftenen måtte vi da også fejre det med aftensmad på Bone's.
Siden har vi ellers holdt indflytter-færdig-fødselsdagsfest. Det var en dejlig dag i selskab med familie, gode venner og kolleger. Simon er tilbage på Grundfos, men han kan efterhånden tælle dagene tilbage der på én hånd. Jeg har fået forlænget mit vikariat til 31/8 2019, og så går jeg ned på 30 timer/ugen pr. 1/1-18. Det glæder jeg mig rigtig meget til, og jeg er så glad for at kunne blive hængende i Vejle!
Martha og Asta har været hjemme hele sidste uge og lidt til med børnesår. Specielt Asta har været hårdt ramt af sår, men ingen af dem har heldigvis været påvirket af det. Tirsdag var vi forbi Børnemodtagelsen i Skejby med dem, fordi der ikke var bedring efter 4 dage på penicillin. Vi kom hjem igen med en ny kur og en åben indlæggelse, hvis der skulle blive behov for det. Heldigvis har den nye kur slået stafylokokkerne helt ud, og sårene heler så fint nu! Når de ikke må komme i institution måtte vi lige få tingene til at hænge sammen i hverdagen, men heldigvis havde jeg et par fridage pga. arbejde i weekenden, og så kom farmor en dag og Lars og Julie en anden dag. Og det har egentlig været meget hyggeligt at gå hjemme med dem. De har jo ikke været påvirket af det, så det har nærmest bare været fridage sammen. Jeg tror også, de har nydt det.
Humøret fejler ikke noget

Man får sæbebobler på Børnemodtagelsen. Slet ikke dårligt...

I dag har vi været en tur i Givskud Zoo. Vi har købt årskort dertil, så vi kan tage på flere ture dertil. Det tager 15min dertil, så det er så nemt! Og det har været skønt med en dag, hvor vi bare har hygget os og nydt hinandens selskab. Vi skal helt sikkert snart derud igen!







Ingen kommentarer: