Sider

tirsdag den 22. december 2009

December-travlhed

Så er det snart jul, og december er næsten fløjet afsted. Der har været fødselsdage, julegave-indkøb, tøsetur, juletamtam, julefrokost og andre ting.
Jeg skulle være ude af min lejlighed til d. 15. december, så de første uger af december gik med at rydde op/ud, pakke ned i flyttekasser og flytte ud af lejligheden. Så nu er bor jeg i en taske, og alle mine ejendele er spredt for alle vinde - dog mest i Løsning og Silkeborg.
Jeg har været oppe ved Alice og Brian et par gange i et par dage. Det er meget hyggeligt, og jeg får hygget en masse med Marcus. Vi har bl. a. lavet konfekt sammen, hvilket var rigtig hyggeligt.
Ellers har vi nydt ret godt af det lækre snevejr. Løsning har jo været ret godt ramt af sneen, men det er nu også hyggeligt. Simon har dog godt nok været nødt til at bruge noget længere tid på at komme på arbejde. Vi har også været ude at lege i sneen og kælket en del sammen med IMU. Vi bliver vist aldrig for gamle til at lege i sneen. Jeg håber, det bliver liggende hele julen. Det er så jule-agtigt med sne, og egentlig sjovt at opleve, hvordan vores højtudviklede samfund nærmest går i stå over en "smule" sne. Jeg elsker det!
Juleaften holder vi hver for sig. Alle Simons søskende kommer hjem til dem juleaften, og jeg fejrer juleaften i Aulum sammen med de gamle, de små og fam. Ringgaard Holm.
Nedenunder er et par billeder fra det skønne snevejr...


Ingen kommentarer: