Sider

mandag den 30. november 2009

Sygdom, fødselsdag og klejner - i flertal!

De sidste par dage har vi været ramt af sygdom. Simon har været mere eller mindre syg det meste af ugen og har lige så stille smittet mig. Men det går heldigvis mod bedre tider :) Simon er tilbage på arbejdet igen efter en enkelt sygedag.
Lørdag var jeg sammen med ca. 30 andre damer til damefrokost. Vi fejrede Ingers 70-års fødselsdag på Skamlingsbanken ved Kolding. Det var en super hyggelig dag, hvor der godt nok blev snakket igennem blandt damerne!
Søndag tog vi til Aulum for at fejre fars fødselsdag. Det var en hyggelig og dejlig afslappende dag, hvilket var lige i vores stil, når vi sad og snottede hele tiden. Det er småt med energi, når man ikke er helt på toppen. Simon tog med toget hjem om aftenen, mens jeg bliver et par dage her i Aulum. Når jeg nu ikke har noget arbejde, kan jeg jo lige så godt bruge tiden på at være sammen med familien og hjælpe lidt til her og der.
I dag har jeg kogt klejner i læssevis for Gitte. Det bliver til omtrent 180 klejner, så nu skulle der gerne være til hele julen.

Ingen kommentarer: