Sider

tirsdag den 28. september 2010

Måske skulle man opdatere bloggen...

Det er efterhånden lidt tid siden, og hvor er der dog sket en del!
Vi blev gift d. 21/8 - en regnfuld og kold lørdag, men hvor var det en dejlig dag. Vi nød dagen i fulde drag og ønsker af og til, at vi kunne gentage dagen. Den var helt i vores smag. Vi er så småt ved at være helt oven på brylluppet igen, dog er der stadig nogle få hængepartier, der ikke er blevet gjort op endnu. Vi vil prøve at smide lidt billeder ind fra brylluppet, når vi lige får tid til det.

Så er vi også ved at være faldet helt på plads i vores lejlighed nu. Vi har fået hængt diverse hylder op, og der er stort set ikke flere kasser, der ikke er pakket ud endnu. Vi mangler dog stadig at få en del af Simons ting ud i lejligheden. Vi tager det lidt i etaper og prøver at få plads til alle vores ting - for hvor har vi dog meget, når man sådan samler det på små 60 kvm. Vi har også oplevet vores overboere i ejendommen, hvilket ikke har været nogen glædelig oplevelse. Her i weekenden var første gang i en hel uge, at vores overboere ikke havde spillet højt musik om natten, så vi nød virkelig stilheden.
Jeg er begyndt på bioanalytikeruddannelsen i Århus. Man skal lige vænne sig til at lave noget seriøst igen, men det er ganske godt indtil videre. Meget af tiden har det været sådan lidt indledende undervisning til studiet og sørge for alle har samme niveau, så ikke alt har været lige spændende. I dag er jeg så begyndt i praktik på Holstebro sygehus. Den første uge er bare introduktion til de forskellige grene af bioanalytikerspecialet, så det er først i næste uge, hvor jeg for alvor kommer i arbejde på patologisk institut, hvor jeg så skal være i fire uger. Jeg glæder mig rigtig meget til at komme i gang med det! Og så er jeg ellers flyttet hjem til de gamle igen. Det er lidt mere praktisk end at pendle fra Horsens til Holstebro, selvom jeg må indrømme, at jeg foretrækker at bo sammen med Simon frem for at være weekendkærester igen. Men det er jo heldigvis ikke længere tid end et par uger, og jeg er så heldig at have studiedag om fredagen :)
Simon er tilbage på arbejdet igen og nyder ikke at have længere end knap 1 km på arbejde. Her i weekenden skal han lave lys på Event, så det kommer hele weekenden til at gå med.

Ingen kommentarer: