Sider

torsdag den 11. november 2010

Fælles adresse igen

Så er vi endelig flyttet sammen igen. Selvom jeg har været glad for at være i praktik i Holstebro, så er det nu rart at bo sammen igen som mand og kone. Det er bare dejligere end at være weekendkærester.
Jeg har nydt min tid i praktik på patologisk i Holstebro. Det var rigtig spændende at komme ud og opleve, hvad man laver som bioanalytiker på sådan en afdeling, og hvor har jeg set mange spændende ting! Nu skal jeg så have skrevet en eksamensopgave udfra klinikopholdet, og så er jeg ellers færdig med første modul på uddannelsen. Tænk, at det går så hurtigt...
Simon arbejder som sædvanligt :) I sidste weekend var han oppe at lave lys til Live Showcase i Holstebro.
Ellers så er vi tilbage i hverdagen igen. I Horsens er de rigtigt begyndt at pynte op til jul - det er rigtig hyggeligt...

Ingen kommentarer: