Sider

søndag den 8. februar 2015

Nu med arbejde

Endnu en uge er gået. Jeg har nydt at være startet i praktik igen i Viborg og få arbejdet mellem fingrene. I det her modul skal jeg arbejde med prøvetagning på børn, så det er noget anderledes at arbejde med, end jeg før har været vant til. Men spændende er det helt klart! Og det er da hyggeligt at komme rundt til alle de små babyer :) Jeg har også i denne sagt ja tak til arbejde ude på afdelingen, når jeg bliver færdiguddannet til sommer. Det er skønt at vide, at der noget arbejde at se frem til, og det er dejligt, de gerne vil have mig på afdelingen, når jeg nu er så glad for at være der!
Martha har været syg med feber det meste af ugen. Der er flere i hendes dagpleje, der har det sådan et par dage, så det er nok noget virus, der florerer. Men hun er heldigvis ovenpå igen nu, og det bliver godt til hende at komme ud til de andre børn igen. Der sker lidt mere end herhjemme.
Torsdag var der bedsteforældredag nede i Claras børnehave. Hun havde glædet sig rigtig meget til det og var helt spændt til det yderste den dag. Og så kom både bedstefar, farmor og farfar ned og hyggede, klippede fastelavnsris og spiste fastelavnsboller sammen med hende. Hun havde haft en vidunderlig dag og var også ret godt brugt om aftenen, da hun skulle i seng.
Fredag tog vi til Aulum for at besøge et vennepar. Og så var det så smart, at man lige kunne putte pigerne hjemme ved bedstemor og bedstefar om aftenen. Så var der voksentid, hvilket vi nød i fulde drag! Lørdag havde bedstemor inviteret til fødselsdag i Baboon City i Herning. Det var jo rent slaraffenland for børnene, der legede og hyggede sig. De var hvertfald ikke meget for at skulle hjem om aftenen. Clara mente også, at bedstemor gerne måtte holde fødselsdag snart igen:)
I dag har vi været til gudstjeneste ude i Vindum, og bagefter blev vi inviteret hjem til et rundstykke og en kop kaffe hos et par fra IM her i Bjerringbro. Det var rigtig hyggeligt, og de havde flere forskellige dyr, som Clara var helt vild med. Der var både hund, katte, fugle, høns og æsler. Martha derimod var ikke helt overbevist med de dyr, men de var nu spændende, så længe de var på afstand.

Ingen kommentarer: