Sider

søndag den 22. februar 2009

Sund weekend

Fredag var der kongebal ude på gymnasiet. For mit vedkommende startede det allerede med fotografering og velkomst kl. 16.30 for derefter at fortsætte ud i middag og dans. Simon tog direkte fra arbejde til Aulum for at spise middag med far og Gitte, hvorefter de tog ud på gymnasiet for at se mig danse lanciers. Dansen gik ganske fint med de 300 elever. Faktisk blev der ikke lavet nogle større fejl, så det var ret godt klaret. Vi har lagt en lille video ind, så man kan se lidt af dansen.

Efter jeg havde danset, tog Simon og jeg hjem til lejligheden. Lørdag sov vi bare længe, slappede af og tog en morfar. Sidst på eftermiddagen tog vi op på friskolen i Aulum for at spille badminton. Det var nu dejligt at få rørt sig lidt og for mit vedkommende at få smæk i badminton igen :) Vi holdte en pause og fik aftensmad på Danmarksgade 9, hvorefter vi tog Bjarke og Berit med op på skolen igen og fik brugt lidt energi sammen med dem. Her i dag har vi ikke lavet det vilde. En afslapningsdag kan man vist godt kalde det. Ellers har jeg fået udfoldet mine kreative evner som frisør her i dag. Simon blev forsøgskaninen, og jeg synes da egentlig, det er blevet meget godt. Weekenden havde vi bestemt skulle være en sund weekend, men eftersom vi startede den med en milkshake på Mc Donald’s, så er det ikke lykkedes helt :)

IMG_1204

Ingen kommentarer: