Sider

mandag den 2. februar 2009

Harry Potter weekend

Så har Bjarke og jeg haft vores Harry Potter weekend. Jeg havde lovet ham, at når han blev 11 år, skulle vi se dem alle sammen. Så han kom lørdag, og vi gik i gang med at se alle 5 film. Det var lidt hårdt at se så meget fjernsyn, men vi hyggede os med dyne, slik og hvad der ellers hører til. Vi var alle sammen lidt smadrede, da det var overstået.
Ellers så nærmer vi os heldigvis snart vinterferien. Det bliver nu meget rart at få en uge fri for mit vedkommende. Jeg skal kun arbejde i den første weekend. Simon har desværre ikke ferie i uge 7, så den har han til gode en anden gang.
Lige et par billeder af mit nye hår. Det er lidt anderledes, og jeg føler mig lidt som en puddelhund. Men det falder forhåbentlig lidt til, så det er klar til at kongebal.

Ingen kommentarer: