Sider

tirsdag den 18. august 2009

Tiden flyver afsted

Så er det vist tid igen... Simon startede sin tid som udlært med en uges ferie. En uge vi brugte på en tur til Tyskland samt en tur til Brøndby for at besøge Carsten, Lise og Emilie. Turen blev brugt på en god lang strøgtur inde i København og ellers eftermiddag og aftens hos Carsten og Lise. Simons svendegilde fejrede vi d. 7/8 med en større havefest for venner og familie. Det var en rigtig dejlig og hyggelig aften med telt i haven og kulørte lamper.
Et par dage efter fik jeg besøg af Bjarke og Berit et par dage. Vi hyggede os rigtig meget med et besøg på industrimuseum, tur i Aqua Forum, bollebagning, film og meget mere. Men jeg må nok indrømme, at jeg var temmelig smadret, da jeg afleverede dem hjemme i Aulum igen - men hyggeligt havde det da været.I lørdags tog vi så til Aulum, for ikke at sidde i for meget trafik søndag inden Coldplay koncerten. Søndag var vi så til Coldplay koncert. En fantastisk koncert! Et lille minus var så, at vi brugte 3 timer på at komme tilbage til Horsens på grund af al den trafik. Vi brugte rigtig meget tid på at sidde i kø på parkeringsplads og motorvej. Jeg har meldt mig ind i et vikarbureau fra i dag, og de næste tre dage skal jeg så ud i et vikariat på Tulip i Vejle. Det bliver rigtig lækkert at få noget at lave og få lidt indtægter...

Ingen kommentarer: