Sider

mandag den 2. maj 2011

Påske med mere...

Påsken for os stod i de store festers tegn. Lørdag d. 16/4 blev Simons bror og svigerinde gift. Det var en rigtig god dag, selvom vejret var lidt koldt. Simons forældre havde lejet et sommerhus ved Skaven Strand den weekend, som vi allesammen boede i. Det var rigtig hyggeligt sådan at være samlet hele familien...


Simon havde ikke fri i hverdagene, men jeg nød at have et par fridag til bare at slappe af og få sovet lidt ud oven på brylluppet. Ellers gik de første par helligdage med besøg fra Grauballe, nyde solskinnet oppe i Lunden (park ikke så langt fra hvor vi bor) og besøg hos Simons mormor. Søndag kom de gamle fra Aulum så og hentede os, og turen gik med Gerlev. Vi skulle nemlig til Jens Martins 90års fødselsdag mandag med overnatning fra søndag til tirsdag. Og hvilken fødselsdag det var! Der var program på fra formiddag til hen midt på aftenen, og det var vel nok en festlig og dejlig dag! Vi var godt nok langt de yngste i selskabet, men det var rigtig hyggeligt og rigtig dejligt at være med til at fejre Jens Martin. Vi forundres stadig over, at han er så frisk og frejdig. Det er simpelthen fantastisk!

Efter påsken startede hverdagen jo så igen. Jeg startede på modul 4, men som jeg kun tager de første 14 dages undervisning af, og så går jeg ellers på barsel. Det er jo ved at være snart, og egentlig glæder jeg mig lidt til det. Glæder mig til at få lidt mere energi og overskud i hverdagen, når man ikke også skal passe et studie.
Denne weekend har vi bare slappet af, fået pakket lidt flere flyttekasser ud og haft besøg af Simons forældre, som lige hjalp med at hænge lidt hylder og diverse op. Nu begynder vi sådan rigtig for alvor at komme på plads. Det er nu rart nok...

Vi har smidt et par billeder fra påsken i fotoalbummet. Tag et kig...

Ingen kommentarer: