Sider

søndag den 10. april 2016

Så er en skøn forårsweekend gået. Den har for engangs skyld ikke stået på bil eller hus, og det har faktisk været helt rart at lægge det lidt på hylden og bare have en hel weekend her i Bjerringbro.
Simon har lavet teknik på Gospelkidsfestival her i weekenden. Det foregik ude på Hedemølle Efterskole, så det var lige i nærheden og dejlig nemt.
Fredag havde jeg besøg af et par studieveninder, som jeg desværre ikke arbejder sammen med længere. Det var skønt at se dem igen og snakke med dem om løst og fast og situationen i sundhedsvæsenet :) Lørdag tog Clara, Martha og jeg på togtur, da vi havde afleveret Simon ude på Hedemølle. Pigerne synes, det er meget spændende med tog, og jeg har jo togkort, der går helt til Århus, så vi tog på en lille tur. Det blev bare en tur til Hadsten og tilbage igen, men vi hyggede os, og det var en god oplevelse for pigerne. Om eftermiddagen tog vi ud og hørte generalprøven til Gospelkidsfestival. Clara var helt opslugt af den gode musik, og flere af sangene kendte vi også i forvejen. Der er vist ingen tvivl om, at hun skal med som deltager, når hun bliver gammel nok.
I dag har vi bare slappet af og hygget os med rundstykker til morgenmad, kirke, legeplads og pandekager til aftensmad. Vi har nydt en dejlig rolig dag.
Og så venter der så en ny uge i morgen. Jeg går ned i tid fra næste uge, så jeg skal til at arbejde fra 9-13.30. Det glæder jeg mig meget til, og det bliver rart forhåbentlig at få lidt mere energi og overskud i hverdagen.

Ingen kommentarer: