Sider

mandag den 8. august 2016

Tilbage til hverdagen...

Så er vi tilbage i hverdagen igen. Simon startede op på arbejde i dag efter 3 ugers barsel. Pigerne var så småt startet op i institutioner i sidste uge, men nu er de for alvor i gang igen. Clara nød også, at hendes venner nu var vendt tilbage fra sommerferie, og hun havde set meget frem til at skulle begynde i storebørnsgruppen nede i børnehaven. Jo jo, det er en stor pige, vi har os efterhånden. Jeg skal lige vænne mig til at gå alene hjemme igen, men Asta holder mig til dels godt i gang herhjemme.
Ellers har vi nydt, at Simon kunne holde 3 ugers barsel. Vi var 4 dage på Skovgårde Bibelcamping i uge 30. Det var dejligt at komme lidt ud, være sammen med venner og familie og være på bibelcamping igen. Pigerne nød at være til børnemøderne, synge sange og lave kreative ting. Stod det til dem, skulle vi være derude hele ugen, men det var nu også rart at komme hjem igen efter et par dage på camping. Sådan en campingvogn bliver hurtigt lille, når man har en lille størrelse som Asta med. Ellers har vi bare været hjemme og hygget os, og det er da også blevet til et par enkelte arbejdsdage nede i huset i Tørring. Det har været dejligt, at der har været god ro på, så jeg har kunnet komme mig ret godt oven på kejsersnittet. Jeg kommer nok til at mærke noget til det noget tid endnu, men det går heldigvis rigtig godt fremad.

Ingen kommentarer: